CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Fri Apr 10 12:09:59 CEST 1998

Adam AHA Hauner wrote:

> *** Nemyslim poskytovani konektivity (nedovedu si predstavit, jak Ivo
> Lukacovic, Patrick Zandl nebo M.I.A. pripojuji modemky)

K poskytovani konektivity samozrejme patri i umistovani serveru
na pateri, ...
Poskytovani Internet konektivity je proste zajisteni routovani IP
paketu k ICP a nemusi to souviset s zadnymi modemy, je to proste
sluzba, jejiz podminky jsou pro vsechny stejne nebo ne?

> *** Nechtel jste snad rici: "... a ICP jej snad vyrazne neovlivni." ? =)

CZ NIC ovlivnuji zejmena subjekty, ktere jsou v partnerskem vztahu
s RIPE NCC a ICP nic nebrani, aby do teto oblasti take vstoupily,
ale nedomnivam se, ze to pro ne bude zajimave, jak take realita
ukazuje. Proces vzniku CZ NIC je ale domnivam se otevreny a k jeho
formovani muze prispet kazdy, zda se Vam, ze je nekdo omezovan ?
Jak pripadne ?

> *** I to je mozne, e-mail na autory znate, pripominkujte. Ale porad je to
> lepsi nez nejaka tabulka na NIXu.

Pripominkovat jsem se snazil, nicmene zajem ze strany autoru
ci ostatnich ISP o technicke diskuze tykajici se metodiky
testovani ISP zatim bohuzel NENI a mrzi me to :-(
Snazil jsem se zacit diskuzi v listopadu 1997 a naposledy cca pred
tydnem, ale ...

S pozdravem
--
email: michalm at pvt.net  http://www.pvtnet.cz