CESNET a peering (was Re: Nepresnosti a opomenuti na Lupe)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Wed Apr 15 12:25:54 CEST 1998

Kamin Martin wrote:

> Mozna mam trosku zkresleny nazor a mimo misu, ale neni pricinou tohoto stavu i nedostatecna autorita a semknutost sdruzeni NIX? Jako novinari s tim bojujeme prave proto, ze je vice zdroju, navic ruzne aktualnich...
>
> Martin Kamin

Mozna jsem take uplne mimo misu, domnivam se, ze stav
je zpusoben nedokonalosti prezentace NIX.CZ, ale
nemyslim si, ze mnoho ruzne aktulanich zdroju je resenim
problemu. Chapu, ze dohoda mezi novinari a soustredeny
tlak vytvareny na NIX.CZ za ucelem reseni je komplikovanejsi,
nicmene doufam prospesnejsi.

PS: Lepsi je neco prosazovat nez bojovat :-)

S pozdravem
--
email: michalm at pvt.net  http://www.pvtnet.cz