ten-34

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Thu Apr 16 09:44:30 CEST 1998

Zdravim,

On Tue, 14 Apr 1998, Frantisek Sip wrote:

> Dobry den,
>
> sledoval jsem ted zde nejakou debatu kolem TEN-34 a pochopil jsem
> z toho ze na TEN-34 by nemeli byt zadny komercni zalezitosti,
> ze se jedna pouze o akademickou sit....
>
> Chtel bych se zeptat, proc tedy server www.cesnet.cz lezi
> na ten-34 ? Vzdyt ten server je komercni zalezitosti,
> jsou na nem ceniky poskytovatele pripojeni do Internetu
> pres CesNet, apod....

A na tohle cekas nejakou odpoved? I ty blahovy. Ale pokud chcete perlicku, jednu
mam. To prisla k nam na fakultu stiznost, ze komercne zneuzivam TEN-34. Jednou
z tech polozek byl provoz www serveru pro www.freebsd.cz. Kazdy, kdo se na ten
server podiva, MUSI pochopit, ze komerce je o necem jinem. Tento server je tu
jako soucast sunsite a slouzi jako propagator tohoto OS. Pardon, komerce tam je.
V ramci tohoto projektu zasilam totiz instalacni CD, ktera dostavam z USA,
naprosto ZDARMA (ani postovne nechci), lidem kteri si o to napisou. No, a jak
na tu komerci prisli? POdle informaci v RIPE. To, ze se do tohoto zaznamu dostal
muj komercni zaznam (jiste, ze mam i akademicky) jsem neresil. Ani ve snu me
nenapadlo, ze by to mohl byt nekdy duvod k takovemu obvineni. Tu databazi
muze totiz modifikovat kdokoliv.

							Jirka