Testovani a mereni ISP (was: Ad Lupa)

Michal Muhlpachr michalm at pvt.net
Thu Apr 16 15:49:46 CEST 1998

Jan Yenya Kasprzak wrote:

>         Mozna by vas mohlo zajimat, ze problemy mereni kvality ISP
> se setkavaji s odporem nekterych ISP nejen u nas, ale i ve svete.

A vi tu nekdo o odporu ISP k mereni ISP v CR ?

>         Osobne si myslim, ze ten, kdo testuje vykon site, ma pravo
> zverejnit jakekoli namerene vysledky, pokud zaroven zverejni metodiku,
> pomoci ktere tyto vysledky dostal a casy mereni. Na druhe strane vykon

No ja jsem jeste nevidel v CR smlouvu o poskytovani konektivity,
ktera by znemoznovala konektivitu pouzivat i k ucelum mereni
nebo zakazovala vysledky mereni publikovat.

Na druhou stranu me udivuje, pokud ISP poskytuji podporu
ci soucinnost pri mereni, ktere neni objektivni, i kdyz
i to muze byt soucasti marketingove strategie pro manipulaci
zakazniku.

> site neni vsechno. Dulezita je tez bezpecnost, odezva ISP v otazkach
> uzivatelske podpory, atd.

Souhlas, ono toho je jeste ponekud vice, jako jsou
sluzby s pridanou hodnotou, outsourcing, systemova
integrace, ...

S pozdravem
--
email: michalm at pvt.net  http://www.pvtnet.cz