Testovani a mereni ISP (was: Ad Lupa)

Jan Hrdonka hrd at eunet.cz
Thu Apr 16 18:27:36 CEST 1998

: 	Osobne si myslim, ze ten, kdo testuje vykon site, ma pravo
: zverejnit jakekoli namerene vysledky, pokud zaroven zverejni metodiku,
: pomoci ktere tyto vysledky dostal a casy mereni. Na druhe strane vykon
: site neni vsechno. Dulezita je tez bezpecnost, odezva ISP v otazkach
: uzivatelske podpory, atd.

  Souhlas. Jeste by se mi libilo, pokud by zaroven s namerenymi
vysledky a popisem metodiky byl u toho i prostor pro komentare
merenych ISP. To, jak uz se tady diskutovalo, je asi problem
u testu v casopisech, ale na webu je to urcite snadna zalezitost.
K charakteristikam mereni - co tady jeste zezaznelo, je doba
zpozdeni. Myslim, ze je kvatitativni rozdil mezi komunikaci
pozemi a pres satelit a mohlo by to byt nekde v testech videt.

  H.