ICP/ISP (was peering)

Michal Boleslav Mechura mechura at gmx.de
Tue Apr 28 16:07:52 CEST 1998

>ICP je Internet Content Provider, coz je napr. Seznam, PinkNet, M.I.A.,
>Mobil Server, Zoznam atd.
>
>Opravte mne, pokud se pletu.
>
>                                        Adam Hauner

Tohle je to, co ta zkratka obvykle znamena. Dalsi mozny vyznam je
"Independent Content Provider", coz je termin, ktery pouziva Microsoft na
oznaceni firem, se kterymi ma dohodu: ICP pouziva technologie MS na
dorucovani obsahu a MS za to podporuje ICP. Napriklad firmy, ktere maji
odkazy na sve aktivni kanaly defaultne nainstalovane v Channel Baru MSIE,
jsou ICPs.

Michal Boleslav Mechura
mechura at gmx.de, t-michb at microsoft.com
http://www.focus-asia.com/home/mechura/