IDOS

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Sat Aug 1 01:41:35 CEST 1998

On Fri, 31 Jul 1998 Martin.Postulka at CERGE.CUNI.CZ wrote:

> 1. tohle tema je z meho pohledu mimoradne zajimave, ale
> v teto konferenci nema co delat. Nedala by se najit nejaka
> moznost, jak v nem pokracovat jinde? Bojim se, ze az skonci
> sezona dovolenych najde se vic lidi, kterym to bude vadit.

Souhlas.
Par dni tu nebudu, takze ubyde aspon jeden zdroj techto off-topics.
Ale jeste jednu vlastnost www IDOSu zde uvedu:

Ma-li vyhledavani fungovat, musi byt v poli "pres" formulare
budto neco, co ma smysl, a nebo slovo "ignorovat".
Hledate-li spojeni "pres" a pak chcete pokracovat bez "pres",
nestaci pole smazat, je treba rucne znovu napsat "ignorovat".
K tomuto poznatku jsem dospel pote, co mi s prazdnym polem "pres"
vratil IDOS toto spojeni z Prahy do Telce 1. 8. 1998 po 07:00:

Praha hl. n. - Berlin Ostbahnhof - Aachen Hbf. - K\:oln Hbf. -
- Berlin Zoolog. Garten - Havlickuv Brod - Kostelec u Jihlavy - Telc.

Spojeni je dlouhe 2314 km a mezinarodni jizdne neni znamo.  :-)))))
Doba jizdy je 1 den 9 hodin 28 minut.

> Potvrzuji. Taky nerozumim, proc tam nejsou.

Par kilometrickych udaju se da najit v tabulce "blizke stanice".
Bohuzel to tam zase neni podle smeru. :-(

Zdravi
       BoChal.