IDOS a veci souvisejici

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Mon Aug 10 12:48:52 CEST 1998

> Pozor, spatne jste cetl. Vyse jsme psal, ze je lepsi
> citliva data (pointer) neprenaset vubec. Proto NEJSOU
> ulozena
> v Cookies. Psal jsme to jiz mnohokrat. Proc tedy porad
> vytahujete domnenku, ze v Cookies je pointer?

A proc IDOS nefunguje spravne ve vice oknech najednou?

A proc mi IDOS v Lynxu vyhrozuje, ze musim pouzivat frames, jinak
nepobezi vsechny sluzby? Podotykam, ze jsem si chtel vyhledat spojeni a ze
mym umyslem nebylo hledat dalsi problemy IDOSu.

Ostatne si dovedu predstavit reseni, kdy zacatek a konec cesty, datum, cas
atd. jsou soucasti URL a dynamicky generovanou stranku by si zapamatovala
Java Smart Cache, takze pozdejsi dotazy na stejne spojeni by vubec
nedorazily az do serveru.

Petr Nachtmann