IDOS a veci souvisejici

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Mon Aug 10 13:51:32 CEST 1998

>A proc mi IDOS v Lynxu vyhrozuje, ze musim pouzivat frames, jinak
>nepobezi vsechny sluzby? Podotykam, ze jsem si chtel vyhledat spojeni a ze
>mym umyslem nebylo hledat dalsi problemy IDOSu.

Nezlobte se pane Nachtmann, s obsahem vasich dotazu celkem souhlasim,
presto si myslim, ze nebylo vhodne je oplatnovat v tomto kontextu.
Nemohu nalezt primou souvislost vasich vyroku s citovanym odstavcem.

Koncem minuleho tydne jsem si znovu precetl cely thread (brr) a jeden
z poznatku byl, ze cela diskuse trpi premirou podobnych znejasnujicich
a (nekdy v dobre vire) pozornost odvadejicich vsuvek.

Myslim, ze to bude chtit od nas vsech daleko vice trpelivosti
a uvazlivosti a sebezapreni nez (pokud) se vubec to klubko,
kde se stale vic uplatnuji emoce, podari nejak rozmotat.

Navrhoval bych redukovat diskutovane otazky spis na mene temat
a pozdeji se k odlozenym radeji vratit.

Dekuji za pochopeni

Martin Postulka