Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Ales Horak ALES at rupnw.upol.cz
Wed Aug 12 15:16:15 CEST 1998

> Prosim oprosteme se od hlouposti typu 'AIX je lepsi nez NTcka, protoze v
> nem dokazu napsat aplikaci bez cookies a nekdo jiny v NTckach nikoliv'.
> Na http://www.cesnet.cz/steps.asp mate take formular, ktery funguje 'tam i
> zpet' bez Cookies (pretoze WWW server nejake posila).
>
> Mimochodem overit si spravnost Vaseho tvrzeni nelze, protoze trasa k
> serveru konci nekde v domene UPOL.CZ :-(
>
>                     Michal

Vratil jsem se z dovolene, takze reaguju ponekud opozdene:
Pane Krsku, asi jste se v zapalu boje a vasni trochu zapomel. Ja jsem
pouze nabidl k nahlednuti priklad ze podobny problem muze byt resen i
bez pomoci cookies a uvedl jsem presne platformu, na ktere to bezi
(jsou to posledni dva radky v mem dopisu, ktere jste vypustil).
Pokud vim, nijak jsem nenaznacil, ze ten, nebo onen OS je
lepsi, nebo horsi.

Pokud jde o Vas posledni odstavec - NENI TO PRAVDA.
Adresa kterou jsem uvedl (viz vyse) normalne funguje a podle logu
apache je zde za posledni 2 hodiny cca 800 "http requests".

--

                                     Ales Horak