Potxebuji nutnl pomoct s ICQ !!!!

Libor Borek lborek at vce.cz
Tue Aug 25 13:53:14 CEST 1998

Vlastimil Srna wrote:

> Mám nainstalovanou poslední verzi ICQ. Umím s tím poměrně slušně zacházet,
> ale mám problém některé uživatele nemohu kontaktovat s tím že nedojde ke
> spojení a to ani posláním zprávy či chatu.
> Zajímavé je to, že v případě že nemám dotyčného uživatele přidaného v
> kontakt listu tak mu aspoň zprávu poslat mohu. Nevíte jak na to ???
>
> používám Win 95 SR2 CZ !
>
> PS: přitom s hodně lidmi hovořím normálně bez jakých koliv chyb !!!

  Cely problem podle meho mineni spociva vtom, ze druha strana pouzivajici ICQ
je za firewallem a nema povolenu inicializaci smerem zvenci dovnitr. Spojeni
je pak znacne omezene napr. nelze pouzivat chat, pri posilani zprav musi zacit
druha strana (tim se vytvori spojeni a nejaky cas pak lze posilat zpravy
obousmerne).
Neco malo se da na nastavit v setupu ICQ a zbytek se pak konfiguruje primo na
firewallu povolenim urciteho rozsahu portu. To cele ovsem musi druha strana.
Takze vy s tim nic moc delat nemuzete.