Jednoduchy Chat pro Win95 se zvukovou signalizaci

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Mon Aug 31 21:43:44 CEST 1998

On 31 Aug 1998 18:06:48 +0200, kuchta at dean.fee.vutbr.cz (Jiri Kuchta)
wrote:

>Dne 24 Jul 98 v 17:44, napsal ucekaj

>Uz jsem  tohle tvrzeni videl, nicmene se mi to nepovedlo. A v kazdem
>pripade, i pod WIN3 se to nechovalo nejak extra.
>

>Jiri Kuchta (Jiri Kuchta)
>Technical University of Brno
>Faculty of electrical engineering and computer science
>Udolni 53; CZ-60200 Brno

Matne si pamatuji z doby kdy by W95 uvedeny na trh ze problemy opravdu
byly.

Po poslani toho dotazu (pripominam ze jsem shanel Chat bez nejakych
naroku na funkce, ale takovy ktery by na PC speaker nejak vyrazneji
zapipal) jsem zkousel jeste nekolik dalsich SW se stejnym vysledkem.
Je s podivem ze takova FUNDAMENTALNI VEC jako ze chat na cloveka
poradne zatroubi pri prichhozim volani i pres PC speaker, nikoho z
programatoru nenapadla. Nebo uz opravdu vsechan PC na celem svete maji
zvukovky?

Jde o kancelare, kde pracovnici nesedi u pocitace min. polovinu prac.
doby ale pobihaji po kancelarich a delaji (mozna obcas i smysluplne)
jine ukony. Takze pokud se treba i rude rozblika obrazovka je to malo
na to aby si vsimli ze maji priskocit a napsat "ano sefe, jiste sefe,
kaficko bude hned...:-)))

Jeste pripomenu ze problem byl zda se na vsech rychlejsich PC, pipnuti
bylo vzdycky kratoucky az skoro zadny. Zda se ze to vola nakou
rutinkuv systemu , ktera si blbe nebo vubec okalibruje delku pipnuti.

Nakonec jsem napsal BAT ktery proste ceka na vyskyt nejakeho souburku
ve sdilenem adresari a pak zavola mnou kdysi v dobe 286 napsany
houkaci programek, kterej kupodivu houka i ted (jelikoz merim cas
citacem a ne smyckou)   a flag souburek zase smaze (fujtajbl at zije
BillGatus a jeho pohunci :-/

Uzivatele holt tuknou na ikonku BATu (pro kazdyho clovicka maj jednu)
a pak teprv spustej chat program...fujtajxl...

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ