News

Lumir Srch ml. xsrchl at fel.cvut.cz
Wed Dec 2 11:14:02 CET 1998

> Nevite nekdo kde na inetu najit misto kde by se vlezla nejaka
> diskusni skupina a nejlepe kdyby to bylo zadara???
> S pozdravem

	ja pro nasi konferenci  pouzivam sluzeb serveru www.egroups.com.
Ovladani je pres web, pres mail bohuzel nejde, ale daji se nastavit vsemozne
parametry. Od toho, zda se ma posilat pouze denni digest nebo kazdy mail,
kdo ma poveleny pristup, kdo ne... Jak se co overuje. Zaroven je na webu bud
soukromy nebo verejny archiv. Cele je to zadarmo, pokud Vam nebude vadit
reklama, ktera ma dva radky. Ja jen doufam, ze to nezrusi...
	Maily chodi vetsinou do 5 min, posledni dva dny so opozdovaly asi na
3 hodiny. Obsas to projevuje i chytrost, kdyz se nam nekdo pokusil poslat 350
stejnych mailu (mame povoleno prijmat jakekoli maily), nejdrive mi to poslalo
mail se zadosti o schvaleni. Jsem spokon. S www.listbot.com se to neda
srovnavat.

		s pozdravem

			Lumir Srch ml.