OE a pomocnik pro dorucenou postu

Quentin quentin at praha.czcom.cz
Sat Dec 5 21:58:59 CET 1998

>Nevedel byste nekdo jak se nastavuje pomocnik pro dorucenou postu v Outlook
>Expressu. Zadal jsem prislusna kriteria, ale nevim k cemu je tam tlacitko
>Pouzit... po kterem se mi otevre okno s myma slozkama a nad tim je napsano
>"Aplikovat vsechna pravidla pro dorucenou postu navybranou slozku:"
>Znamena to muzu mit nekolik pravidel pouze pro jednu slozku napr. diskusni
>skupinu net?

Nikoliv. Outlook Express vam timto umoznuje aplikovat vsechna tridici pravidla
zpetne, to jest na slozku jiz prijatych (a treba uz davno prectenych) mailu.
Tj. pokud napr. jste se prihlasil do konference net, dostal jste prvnich rekneme
deset mailu, pak teprve jste zalozil slozku net a nastavil automaticke trideni
dorucene posty, tak abyste nemusel tech prvnich deset mailu presouvat rucne,
pustite na slozku Dorucena posta (nebo kde se nalezaji) funkci Pouzit...

P.S.: sikovne poslano do vice konferenci ...

Vas Quentin Durward - JHclub
[ http://www.mujweb.cz/www/jhclub/ ]