Outlook neodesmla

Ing. Vladimir Naprstek vladimir.naprstek at prodeco.cz
Tue Dec 8 12:14:58 CET 1998

Mám takový problém.
Na jednom PC jsem nainstaloval úplnì novì (po formátu disku) Windows a MS
Office. V Outlooku jsem nastavil slu¾bu Internet mail (tak jako na
ostatních 40ti PC) a zkusil odeslat testovací mail. Okam¾itì dostanu zpìt
hlá¹ku "nena¹el se ¾ádný  zprostøedkovatel pøenosu...". Pøíchozí po¹ta v¹ak
funguje - tzn. pøichází. V logu po¹tovního serveru se objeví záznam "NOQUEUE
for .... ". To platí pro jakoukoliv schránku (a chyba tedy není na stranì
po¹tovního serveru). Nainstaluji-li v¹ak Outlook express, tak e-maily normálnì
ode¹lu. Toto se mi projevuje ve Win95 i 98 a i na nìkolika rùzných poèítaèích,
které jsem vyzkou¹el. I jiné umístìní PC jsem zkou¹el (chyba kabelá¾e).

Nevíte nìkdo, kde je zakopaný pes?

 --
Vladimir Naprstek spravce informacnich systemu
VITKOVICE-PRODECO, a.s.     tel. +417 266 31
416 78 Teplice              e-mail vladimir.naprstek at prodeco.cz