Existuje cesky blacklist spammeru?

Jan "Yenya" Kasprzak kas at fi.muni.cz
Sat Dec 12 01:23:19 CET 1998

mj at ucw.cz (Martin Mares) napsal:
: Zdravim,
:
:
:    Nejen ze skoro jako DNS, ale dokonce to _je_ soucast DNS. Pro zkontrolovani
: adresy 1.2.3.4 se staci zeptat na 4.3.2.1.rbl.maps.vix.com a pokud tomuto
: jmenu odpovida jakykoliv record, je to blacklistovana adresa...
:
	Oni tam dokonce pisou, ze kazda takova adresa ma TXT record,
ktery lze pouzit v SMTP jako odpoved, proc od nich nechceme mail.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //