Prepojenie sieti

Pavel Just just at ais.cz
Mon Dec 14 14:57:03 CET 1998

On Mon, 14 Dec 1998, Vaclav Poppe wrote:

> [...]
> som nestratil, pokial je to mozne, ani jednu IP adresu, resp.
> stratil minimum IP adries.  Pouzitim bridge by to islo urcite, ale s
> nimi nemam skusenosti.  Poradi mi niekto?
>
> 	V minulosti sme pouzivali DOS routre zalozene na KA9Q, ale
> tam sme na jednu pevnu linku vzdy, podla sietovej masky, obetovali
> jeden segment.  Mame vzdialene pracoviska, kde si takyto luxus
> nemozeme dovolit.  Viem, ze sa dnes ako router a brigde pouziva
> Linux, ale neviem ci v tomto pripade moze byt ako sietovy interface
> aj modem.  Vela casu na studium a experimenty nemam, preto pisem do
Linux samozrejme s modemem zachazet umi a po asi trech letech zkusenosti
bych rekl, ze to umi velice, ale velice dobre. Mnohem lepe, nez spousta
komercnich UNIXu. Pokud chcete, aby routoval pouze IP a treba i IPX,
pak vam staci instalace, ktera se vejde na 80MByte disk. Spotreba adres
muze byt take nulova.  Stabilita vynikajici. Dalsi informace soukromym
mailem.

                                 Pavel Just