Prepojenie sieti

Lazo Igor Lazo at Patria.CZ
Tue Dec 15 17:46:40 CET 1998

> : IP adresy pro modemy mohou v pripade dedikovanych routeru
> : byt z privatnich IP rozsahu ( napr. 192.168.... )
> : Implikuje to, ze z routeru, ktery "je dal" od Internetu,
> : nebudete moci na internet. Z ostatnich pocitacu v te
> : lokalite vsak ano.
> 	Proc?
> # ifconfig ppp0:1 moje_vnitrni_adresa netmask 255.255.255.255
> # route add default dev ppp0:1 [ gw druhy_konec_linky ]
> 	Nezkousel jsem, ale melo by fungovat.

Nebude pak odchozi datagram podepsan adresou ppp0:1 ?
Z nazoru bych rekl, ze ano. Pro IP protokol je skutecnost,
ze ppp0:1 a ppp0:0 jsou na stejnem fyzickem zarizeni,
transparentni. Nebo se pletu ?
Rozumim dobre, ze ppp0:0 je prvni a ppp0:1 druha IP
adresa na ppp/modemu ?

> 	Nektere protokoly (Cisco HDLC) v podstate nevyzaduji
> ani zvlastni adresu na rozhrani.

Jasne, pokud to bude bez IP adres, neni co resit.

S pozdravem

Igor Lazo