Prepojenie sieti

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Dec 15 18:35:56 CET 1998

Lazo Igor (Lazo at Patria.CZ) wrote:
: > 	Potrebujem poradit, aky SW (pokial mozno public domain) na
: > PC, by som mal pouzit pre prepojenie dvoch Internet sieti (Ethernet
: > Twisted Pair) pevnou linkou cez standartne modemy US Robotics, aby
: > som nestratil, pokial je to mozne, ani jednu IP adresu, resp.
: > stratil minimum IP adries.  Pouzitim bridge by to islo urcite, ale s
: > nimi nemam skusenosti.  Poradi mi niekto?
:
: IP adresy pro modemy mohou v pripade dedikovanych routeru
: byt z privatnich IP rozsahu ( napr. 192.168.... )
: Implikuje to, ze z routeru, ktery "je dal" od Internetu,
: nebudete moci na internet. Z ostatnich pocitacu v te
: lokalite vsak ano.

To neni pravda. Zalezi jen na inteligenci TCP/IP stacku na tom routeru.
Treba Linux by to v pohode zvladnul.

Leos Bitto