FWTK auth

Tomas Macak tmacak at tuke.sk
Wed Feb 11 10:45:30 CET 1998

Zdravim,

mam tu problemy s TIS FWTK ( firewall toolkit ):
( mam verziu 2.0 na Debian Linuxe):
bez autentifikacneho servera ide vsetko OK.
Ked vsak pustim authsrv a chcem pridat usera a chcem ho "enablovat":

# ./authsrv
authsrv# enable meno_usera
- nechce urobit: Unrecognized command parameter
authsrv# enable meno_usera onetime
- ide prihlasenie iba raz

po malej uprave zdrojakov by to slo, ale nechce sa mi verit, ze by si toto
nevsimli. Robim dakde chybu ja, alebo to robilo aj vam ..?

Vdaka ...

--
    #        Tomas Macak - system administrator at SPSE Lipt. Hradok
   ###                   - administrator at UVT TU Kosice
  #####      e-mail: tmacak at tuke.sk
 #######     HomePage: http://www.tuke.sk/tmacak
#########    PGP Public Key on demand.