NFS Server - mountovanm

Jan Polak honzap at obalex.cz
Mon Feb 23 19:08:46 CET 1998

Ing. Jan Vrana wrote:

> Dobry den,
> ma nekdo z Vas zkusenosti s mountovanim NFS serveru na NT 4.0 z UNIXovych stroju (HP-UX ver. 10)?
> Nejde mi si namountovat zadny exportovany disk/adresar. Jednou nenajde nic, podruhe napise "not owner"...
> Pokud nekomu NFS na NT bezi, prosim Vas, poradte mi, co by vse melo byt za parametry k prikazu mount.

Uplne bez problemu montujeme z HP-UX 10.01 disku na NT 3.51  i 4.0
(interdrive).

Struktura /etc/exports na packardu by mela byt asi takova

/lanu2/ftp/pub/linux    -rw=pc14:pc28
/lanu1/acad_dwg   -anon=65534
/lanu1/orsdat     -access=obalex3

viz. man exportfs, exports

a samozrejme zalezi na pristupovych pravech k adresarum.

Pro primontovani na NT se musi pouzit stejne jmeno a heslo,
jako je na UNIXu.

hp

--
S pozdravem