DNS problem

David Smahel dav at gity.cz
Tue Feb 24 14:50:25 CET 1998

Dobry den,
mam nasledujici problem:
pro domenu naseho zakaznika (nbas.cz) se zmenila adresa prim. dns  a ja
provozuji sekundarni dns, ktery vsak nyni nechce fungovat.

Nynejsi stav je nasledujici:
- na ns.eunet.cz je pro nbas domenu jeste nezmeneny zaznam se starou IP
adresou prim. dns (!)
- prim. dns nyni bezi na 193.165.198.130 (zda se, ze zde je vse
vporadku), o tomto serveru vsak nic nevi ns.eunet.cz
- sekund. dns by melo bezet na 193.165.194.250, ale z nejakeho duvodu
nefunguje. V named.boot mam normalni zaznam, ze je sekundarnim serverem
od 193.165.198.130 a zaznam ma ulozit do souboru nbas.named.hosts. Kdyz
vsak restartuji dns server, vznikne jen na chvilku jakysi soubor
nbas.named.hosts.a15604 (o nulove delce), ktery po chvilce zmizi.
Sekundarni dns pro tuto domenu tedy nebezi.

Kdyz jsem mailoval p. Orsagovi, aby zmenil adresu prim. dns pro tuto
domenu odepsal mi, ze nefunguje sekundarni dns. Mate nekdo predstavu, v
cem muze byt problem?
Neni to dusledkem nekonzistence zaznamu na ns.eunet.cz a skutecneho
prim. dns? Jak mam ale pak ja rozbehnout sek. dns?

Diky a s pozdravem

Mgr. David Smahel
Internet Administrator of GiTy
e-mail: dav at gity.cz
phone (org.) +420 5 45129293
phone (per.) +420 5 43235609
Addr: Pustimer 74, 68321, Czech republic