DHCP/Statadr.

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Fri Jan 2 12:38:51 CET 1998

> Ty dve lokality pouzivaji spolecny DHCP server ? (jsou propojeny ?)
> Neda se u DHCP serveru nastavit aby prideloval adresy podle toho
> z ktere site prijde zadost ? - tedy mit dva soubory se statickym seznamem
> kde budou nektere HW adresy duplicitni a pro prideleni IP se pouzije
> soubor podle adresy GW odkud zadost prisla. Pak je mozne pridelit
> staticky adresy i migrujicim uzivatelum.

Site propojeny jsou. Mame jeden DHCP server. Na DHCP serveru se to IMHO
nastavit da, nicmene ti lide se mohou pohybovat i uvnitr site a delat
nekolik (nyni pet, pozdeji mozna vice) statickych zaznamu se mi zda jako
docela pakarna ...

Napada me jeste jeden pripad, kdy je to nutne (dynamicke pridelovani).
Nektere PCMCIA sitove karty si pod Win95 vymysleji ruzne MAC adresy
(napriklad PREMAX). Je otazkou, jestli za to dela ten driver nebo Win 95
obecne. Takze tam jsem uplne mimo ... A bohuzel tak silne
zelezo, abysme si mohli dovolit na vsem NT Workstation, nemame :-(

						Michal