Mercury SMTP

Jan Lan lan at honza.sps-pi.cz
Mon Jan 5 16:08:52 CET 1998

On Mon, 5 Jan 1998, Mirek Tichy wrote:

> Dobry den
> Odpovi mi, prosim, nekdo, zda je mozne Mercury pouzit jako SMTP server ?
> Nechci pop3, chci jen prijmout SMTP z Internetu a odeslat do LAN zase
> jako SMTP.
	Mam takovy pocit, ze je to asi zbytecne, protoze mercury pro
odeslani dopisu pouziva jiny server, ktery za nej dopisy odesila, takze ke
sve funkci potrebuje jiny SMTP server :-(. Pokud Vam jde jen o prijem
posty na novell server, pak je vse v pohode, ale pokud Vam jde opravdu o
dalsi rozesilani posty do lokalni site, pak doporucuji jine reseni.

	Honza Lan

          |   Jan Lan  -  Network  administrator   | Novell |
          |            SPS a VOS Pisek             |  UNIX  |
          | lan at honza.sps-pi.cz, lan at pisek.anet.cz | MS Win |
          |       http://www.sps-pi.cz/~lan        |        |