Diakritika v hlavicce mailu

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Mon Jan 19 10:29:23 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Nemuzu najit, ktere RFC upravuje pouziti znaku narodnich abeced v
> hlavicce mailu, takove to:
>
> From: "=?ISO-8859-2?Q?Pavel_Kr=E1l?="
> From: =?iso-8859-2?B?QWxluSBGaWty?=
>
> predpokladam, ze Q nebo B za charsetem znamena bud Quoted-printable
> nebo base64 kodovani. Ale chybi mi ta jistota. RFC 1341 o tomhle
> mlci.

RFC1341 davno neplati. Aktualni je 2047: MIME (Multipurpose Internet Mail
Extensions) Part Three: Message Header Extensions for Non-ASCII Text

Syntax je: encoded-word = "=?" charset "?" encoding "?" encoded-text "?="
Vas predpoklad ohledne B nebo Q je spravny.

						Bohous
Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal