Off topic (Re: Nove WWW stranky)

Pavel Svika Pavel.Svika at ff.cuni.cz
Tue Jan 20 13:09:16 CET 1998

According to Martin Bily:
> Nevidim zde souvislost s tematem teto konference.
> Podobna oznameni prosim posilejte jinam.
>
> S pozdravem,
>       Martin Bily

Uznavam, ze tohle bude znit asi trochu podivne a ironicky, ale dovolil bych
si podotknout, ze podobna upozorneni jsou take off-topic - a rekl bych vic,
nez puvodni mail. Nehlede na to, ze vcelku nemaji vetsi vyznam  - narozdil od
originalni zpravy, ktera prece jen mohla aspon nekomu pomoci a naopak tak
mohla zmensit nekdy zbytecny pocet dotazu do teto konference.

(ja vim - tenhle mail je taky off-topic, ale poslat ho jinam by nemelo vubec
zadny smysl - tak snad ho neposilat vubec)

Pavel Svika