Nove listy

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Thu Jan 22 09:04:28 CET 1998

> Datum odeslání: Thu, 22 Jan 1998 08:37:36 +0100
> Odpověď kam:    net at cs.felk.cvut.cz
> Od:             Rudisar Ladislav <rudisar at faf.cuni.cz>
> Komu:           "'net at cs.felk.cvut.cz'" <net at cs.felk.cvut.cz>
> Věc:            RE: Nove listy
> Pošt. program:  Internet Mail Service (5.5.1960.3)

> .. bude ... viz text. Dnes již je.
>
> L.Rudišar
> EMWAC

je zajimave, ze reply jsem tu videl, ale originalni zpravu uz ne.

To je informace hezka, ale k nicemu. Pokud nezabezpecite MIME
konformitu, tak tim do nasich siti vnasite pouze dalsi
nekompatibilitu. Co si pocnou uzivatele, kdyz jim prijde dopis
v ISO-8859-2, ale bez MIME hlavicek? Kdyz navic bezne zvyklosti jsou
diky ruznym gate z newsu takove, ze dopis bez MIME hlavicek je nutno
chapat jako v kodu WINDOWS-1250 ?!