Nove listy

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Thu Jan 22 13:52:57 CET 1998

On 22 Jan 98 at 9:04, Jiří Kuchta wrote:

> To je informace hezka, ale k nicemu. Pokud nezabezpecite MIME
> konformitu, tak tim do nasich siti vnasite pouze dalsi
> nekompatibilitu. Co si pocnou uzivatele, kdyz jim prijde dopis
> v ISO-8859-2, ale bez MIME hlavicek? Kdyz navic bezne zvyklosti jsou
> diky ruznym gate z newsu takove, ze dopis bez MIME hlavicek je nutno
> chapat jako v kodu WINDOWS-1250 ?!

   Pravdou je, ze mi doporucovani diakritiky v mailing listech zatim porad
pripada jako predcasne. Ale podle meho vedomi jak
listserv at list.faf.cuni.cz, tak gateway mailing listy <-> news MIME hlavicky
propousti. Jestli budou odesilane prispevky v poradku, je tedy zalezitost
jejich odesilatelu, kteri v tom samozrejme mohou udelat pekny gulas.

                                                  S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
    Department of Computer Science, Technical University of Liberec

                !!! my phone number has been changed !!!