Jek stahnou soubor telnetem z WWW:80

Pavel Kolesnikov koles at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sat Jan 24 16:59:09 CET 1998

Michal Krsek <Michal.Krsek at mius.cz> wrote:
: Hm ... Rika Vasemu providerovi neco vyraz Proxy Cache ?

:> To same bych potreboval na soubory ulozene na portu 80 (WWW). Jenomze nevim,
:> jakych prikazu pouzit
:> Zkousel jsem get /index.html a nejde to.
:> Muzete mi nekde doporucit site, kde bych nasel prehledy prikazu pro http ?

Pokud by vas vyse uvedena odpoved z nejakych zahadnych duvodu neuspokojila ;)
popis HTTP protokolu najdete v rfc2068, ke stazeni napr. z adresy
ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/rfc/rfc/rfc2068.txt.gz
Konkretne vase "get /index.html" bylo skoro spravne, jen to "GET" melo byt
velkymi pismeny a mohlo za nim jeste nasledovat oznaceni protokolu.

  Pavel