soubor telnetem z WWW:80 presmerovani do file

Vlach Vladimir vlach at mail.stand.cz
Sat Jan 24 19:59:10 CET 1998

>Pokud by vas vyse uvedena odpoved z nejakych zahadnych duvodu neuspokojila ;)
>popis HTTP protokolu najdete v rfc2068, ke stazeni napr. z adresy
>ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/rfc/rfc/rfc2068.txt.gz
>Konkretne vase "get /index.html" bylo skoro spravne, jen to "GET" melo byt
>velkymi pismeny a mohlo za nim jeste nasledovat oznaceni protokolu.

Dekuji uvedeny dokumen jsem si precetl, ale trapi mne zakladni neznalost OS.
Muj postup :
1. telnet www.neco.cz 80
2. GET http://www.neco.cz/neco/soubor.exe HTTP/1.1
3. Zacne se prenos, ale NA OBRAZOVKU !
   Jak to presmerovat do souboru ? zkousel jsem pouze nakonec
   napsat >/home/adr/neco.exe ale to nefunguje
- Palackeho trida 134                                -
- Brno 612 00                    Muzete mi psat v    -
- Czech republic                    ISO-8859-2       -
- http://users.stand.cz/vlach/                       -
- mailto:vlach at brn.czn.cz                            -