Off topic (Re: Nove WWW stranky)

Peter Kopca kopca at hron.fei.tuke.sk
Mon Jan 26 15:59:50 CET 1998

Ako autor spravy, o ktorej sa tu diskutuje k tomu musim nieco dodat.
Najskor sa ospravedlnujem, ak som svojou spravou niekoho rozculil
alebo znechutil. To som rozhodne nechcel a preto ta sprava bola
velmi kratka. Dala sa preletiet ocami za par sekund a kto chcel,
mohol ju okamzite zmazat. Teda nesposobila asi nikomu enormne
zdrzanie pri praci. Urcite vas viac zdrzi to, co citate teraz.
K tomu, ci bola off-topic alebo nie: Spravu som poslal len do
tych skupin, ktore maju nejaku spojitost s pocitacmi. Urcite by som
ju neposlal do skupiny cz.sport... alebo nejakej podobnej. So skupinou
cz.net.internet ma spolocne urcite aspon to, ze na dotycnej stranke
su linky na rozne (aj ceske) stranky.

S pozdravom,
--
Peter Kopca