Internet browser bez nutnosti instalace

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Thu Jan 29 08:11:37 CET 1998

> Hledám jakýkoliv Internet browser, schopný fungovat pod W95, který se nemusí
> předem instalovat, ale dá se spustit rovnou např. z CD-ROMu. Měl by zvládat
> alespoň HTML 3.0 a nezasahovat do registrů. Pokud někdo o něčem takovém

Zrejme by bylo nejlepsi zkusit nejaky browser pro Win3.x nebo pro DOS.

Nejake browsery pro Windows by mely byt na http://www.browsers.com,
pro DOS existuje Arachne (http://main.naf.cz/arachne/ ?) a nejaky DOSovy
browser existuje tusim na http://www.caldera.com

Nicmene myslim, ze spise nez do teto konference by asi mel dotaz smerovat
na smajlik.

Kdyz pisete do konference, radeji nepouzivejte diakritiku. Podivejte se
vyse, co to nekterym lidem (treba mne) dela za veci. Myslim, ze neco
podobneho psal Marin Bily ve FAQ.

Kdyz byste nekdy _nutne_ potreboval rozlisit hacky a carky, muzete zkusit
pouzit zanky ' a ~, treba takhle: sluni'c~ko.

Petr Nachtmann