Graficky smog na www (Re: Pocitadlo)

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Wed Jul 1 14:15:06 CEST 1998

> Date: Mon, 29 Jun 1998 11:55:00 +0100
> From: Petr Nachtmann <petrnach at natur.cuni.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Pocitadlo

> Smim se zeptat proc? Nektera verejna pocitadla dokonce nabizeji i ruzne
> statisticke udaje.

> To je pravda, nicmene predpokladam, ze by obdobne pocitadlo melo jit
> vytvorit v NT jako ASP.
>
> Off-topic: Zajimavy napad na tema pocitadlo je k videni na
> http://www.jcount.com.

Pratele,

predne si myslim, ze toto tema je v teto konferenci ponekud off-topic.
Za hlavni bych si pak dovolil soudit, ze existuji daleko dulezitejsi
temata k reseni nez blbnuti s pocitadylky a podobnymi ptakovinami.
Takto to totiz vypada, ze spousta webmasteru a webmakeru nema na praci
nic poradnejsiho nez vymyslet obrazky za kazdou cenu na kazdou pitominu.
Pak takovy graficky smog samozrejme zamoruje (pomale) linky a lide, kteri
by potrebovali z www vycedit skutecne (vetsinou textove!) informace, cekaji
a cekaji, nez se vykresli uplne zbytecne maluvky, kterymi se blyskaji radoby
www-machri... Opravdu nechapu, proc si tolik lidi plete informacni
prostredi s panoptikem-obludariem...
--
                                                Lubos Kaspar