WAN karta pro PC

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Thu Jul 2 15:21:09 CEST 1998

At 13:46 2.7.1998 +0100, you wrote:

>Driver pise Yenya Kazsprak kas at fi.muni.cz, nejlepsi bude se d nim
>domluvit.

Chapu to spravne, ze je ta karta tuzemsky vyrobek ? Pokud ano, velmi rad ji
budu nasim zakaznikum doporucovat.

Zdravi PavelK

* Pavel Korensky                                                         *
* DATOR3 LAN Services spol. s r.o.                                       *
* Modranska 1895/17, 143 00, Prague 4, Czech Republic                    *
* PGP Key fingerprint:  F3 E1 AE BC 34 18 CB A6  CC D0 DA 9E 79 03 41 D4 *
* SUMMA SCIENTIA - NIHIL SCIRE                                           *