Delka segmentu kroucene dvojlinky - jine reseni?

Alek Lichtman lichtman at sco.medicalh.sk
Fri Jul 3 19:26:29 CEST 1998

> Bezne se to propocitava na jeden kilometr. Za samonosny kabel se povazuje
> takovy, ktery unese minimalne jeden kilometr sve vlastni vahy pri

	Prepacte, ale bavite sa na velmi odvaznu temu. Rad by som poznal
odvazlivca, ktory natiahne napr. tenky ethernet (co je kabel vcelku dobre
tieneny a uzemneny) a nie to este krutenu dvojlinku medzi budovami, co len
na vzdialenost 30! Staci aby vznikol tlejivy, alebo iskrovy vyboj v
atmosfere medzi dvomi mrakmi a vyhori nielen sietova karta, ale doslova cely
pocitac/server/router. Robim s vypoctovou technikou asi 19 rokov a uz som
videl vselico.... Preto sa ethernet musel nahradit optikou alebo IR alebo
radiom - casto nie len koli prenosovej rychlosti.

	A.L.