Reklama - Re: jak vyrazne urychlit web

Antonin Foller winnt at softec.cz
Wed Jul 8 22:03:40 CEST 1998


Dalibor Toman wrote in message <199807070821.KAA20541 at ns.felk.cvut.cz>...
>Myslim, ze vetsina
>reklamnich serveru pouziva metodu URL s parametrem, ktery specifikuje
>obrazek (a je jedno jestli pozadavek zpracuje cgi nebo skript ci co..).
>Takze vezmeme-li parametr jako soucast URL ma kazdy obrazek unikatni URL
....
    Naopak, to by se jen tezko uzivili. Vetsina reklamnich serveru pouziva
staticke URL. Z jednoho prosteho duvodu - databaze reklam je fyzicky jen
malokdy na stejnem stroji jako web.

    Relativne dobre reseni je pouzit IFRAME a LAYER. Ty umoznuji nejen
banner, ale i jakykoliv HTML kod (viz http://www.ceskenoviny.cz/ekonom.htm).
Coz je podstatna graficka i kapacitni vyhoda. Nevyhoda je, ze pokud je tam
banner, jde na dvoji proklik, coz je podstatne zpomaleni

    Antonin Foller





More information about the net mailing list