Re: CGI script na zaslání formuláře

Zdeněk Mazanec bluehawk at cesnet.cz
Fri Jul 10 17:33:38 CEST 1998

Robert KADLEC wrote in message <6o4vel$icl$1 at cbu.pvtnet.cz>...
>Prosim Vas nemate nekdo CGI script na zaslani formulare , ale potrebuji aby
>umel poslat kopii zprav na jiny e-mail. Pouzivam FormMeil.pll ale ten to
>neumi. Ani nevim jestli to jde. Pripadne poradte jak na to.
>Diky Robert Kadlec

Nejjednodussi bude upravit formmail.pl pridanim jednoho radku v pasazi, kde
se vypisuju hlavicky mailu. Za radek, kde se vypisuje adresat byl pridal
radek ve tvaru
if ("$FORM{'kopie'}" ne "") {print "Cc: $FORM{'kopie'}\n}
a bylo by to ;-)
(Pak by, pokud by ve formulari byla polozka jmenem kopie byla tato brana
jako adresa, na kterou se ma poslat kopie)
Z.M.