mail

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Sat Jul 11 21:19:52 CEST 1998

On Fri, 10 Jul 1998, Hynek Med wrote:

> Ano, ezmlm (viz www.qmail.org) tohle dela automaticky..

Spolupracuje ezmlm s libovolnym SMTP serverem (konkretne se sendmailem)?
Rozumi formatu multipart/report? (asi ano, ale zadat si o nej via DSn u
qmailu tezko muze) Umi 8BITMIME a zachazeni s osmibitovou postou? Hledame
dobry balik do ÚTIA,a le zatim tomu chybi, tomu zase tohle -- a vse v
celku zavazne veci :-(

S pranim pekne nedele

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha, CZ,
vs+mail at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.
Píši pouze za sebe, ne za ÚTIA. / Speaking for myself only ...