cas...

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Jul 15 20:04:06 CEST 1998

On Wed, 15 Jul 1998, Adam AHA Hauner wrote:

> *** Mohu se zeptat, jak byste resil sluzby jako WEXL, Mr. Linx a
> LinkExchange bez pouziti cookies? Dlouho jsme nad necim podobnym badali,
> ale na nic jsme neprisli - vy ano?

Nevim, proc bych ja mel prichazet na to, jak resit sluzby, ktere mi cpou
na obrazovku reklamy. Kdyz uz se bez toho nemohou obejit, nechci, aby mi
kvuli tomu jeste neco psaly na disk.  Nejde jen o bezpecnost, pripoustite,
ze nekomu muze proste vadit, kdyz si nejaky program k nemu na disk neco
zapisuje?  Nejaka emericka komise mi v tomto smeru muze byt celkem
ukradena.  Co je normalni je vec nazoru.  Pro me toto jeste nejakou dobu
normalni nebude, i kdyz se postupne vsichni rukou spolecnou a nerozdilnou
propracovavame k vizi Velkeho Bratra temito novymi technologiemi, akorat
ze je to dnes jednodussi.  Stare informace se budto odstrani nebo zmeni
na siti velmi snadno a uz neni potreba zadna "jama pametnice". Kdo ma
mobil, muze byt lokalizovan.  Ale to jsem trochu odbocil.  :-))

>     Pokud ne, byl bych rad, kdybyste se nevyjadroval o slusnosti ci
> neslusnosti serveru. Cookies je normalni technologie umoznujici
> personalizaci serveru, umoznuje zjistovat navstevnost obsahu. Komise
> americkych vladnich uradu zkoumala bezpecnostni "zavadnost" cookies a
> nedobrala se k nicemu, co by o jejich nebezpecnost potvrzovalo.

Kdyz si od seance k seanci susenky smazu, tak si server priste stejne
nic neprecte, akorat mi pridelava praci. Asi na to bude potreba doplnit
nejaky programek rovnou do browseru.  :-)
Slusny server mi proste na disk nic nepise. Tecka.

  S pozdravem
               Bohumil Chalupa