cas...

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Wed Jul 15 22:03:57 CEST 1998

On Wed, 15 Jul 1998, Bohumil Chalupa wrote:

> Nevim, proc bych ja mel prichazet na to, jak resit sluzby, ktere mi cpou
> na obrazovku reklamy. Kdyz uz se bez toho nemohou obejit, nechci, aby mi
> kvuli tomu jeste neco psaly na disk.  Nejde jen o bezpecnost, pripoustite,
> ze nekomu muze proste vadit, kdyz si nejaky program k nemu na disk neco
> zapisuje?  Nejaka emericka komise mi v tomto smeru muze byt celkem
> ukradena.  Co je normalni je vec nazoru.  Pro me toto jeste nejakou dobu

Hmm, opet jeden krasny pripad nedostatecne znalosti technologie, bohuzel
ramovany jejim odsouzenim. Cookies jsou technologii, ktera umoznuje
nechavat informaci na strane klienta, nikde se ale nemluvi o _nutnosti_
ukladat data na disk. Rozslisuji se susenky dvojiho druhu, jedny z nich se
uchovavaji na disku a maji delsi dobu vyprseni nez druhe, ktere se disku
nedotknou - zustavaji v pameti po dobu behu klienta WWW, pak z pameti
mizi.

WEXL a jemu podobne servery si nic neukladaji na vas disk, presto je
odsoudil na zaklade vlastni neznalosti. Dobry =) Priste, az budete lidem
radit, vyjadrujte se prosim presne. Je totiz mozne, ze lide povazuji Vase
nazory (podobne jako ja ve vetsine pripadu) za seriozni.

> Slusny server mi proste na disk nic nepise. Tecka.

*** Vidite, uz se lepsite =) (mimochodem, server na disk nic nepise, to
vas klient - ale to uz je jen rozverna poznamka).

			s pozdravem
                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet