Cookies - bylo cas...

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Thu Jul 16 10:52:31 CEST 1998

>     Fungovani serveru bez susenek znamena postavit uzivatele do jedne sedive
> rady. Vsichni budou mit stejne web stranky. Nanejvys ti s lepsim browserem
> budou videt neco lepsiho.
>
>     Porad jste vy chytrej nerekl, _jak_ byste resil personalizaci, pripadne
> zjisteni poctu navstevniku bez cookies.
>
>     Napr. se predpoklada, ze kazdy uzivatel naseho webu ma jine portfolio
> cennych papiru (na Slovensku byste asi uspel lepe, tam takove rozliseni neni
> potreba). A jak na to, aby se kazdemu zobrazilo to jeho portfolio, a pritom
> tam nebyly cookies ? Poradte, rad se poucim.

Preference uzivatele by byly soucasti URL. Uzivatel by musel bookmarkovat.

Cimz by se treba eliminovali BFU (to byly casy, kdyz jeste umeli
kopirovat sloupce v Excelu:) a inzerenti by meli radost, ze jejich
reklamy vidi lepsi publikum (takto vyselektovani surferi by IMHO lepe
kopirovali mnozinu 'inteligentni muzi stari 16-35 let', ktera je pry pro
inzerenty pritazliva, nejedna-li se ovsem treba o damske pradlo - i kdyz,
kdo vi.. :)

PN