Cookies - bylo cas...

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Thu Jul 16 12:13:53 CEST 1998

On Thu, 16 Jul 1998, Honza Pazdziora wrote:

> Vy chcete stavet Web o cennych papirech na cookies?!? Dost dobry.
> Normalne se to dela pres HTTPS a autentikovany pristup.

Ja bych rekl ze kdyz existuje tisice (?) akcii a kazdeho nezajima vsechno
ale pouze vyvoj urcite 'jeho' skupiny. Pak jiste uvita kdyz se muze
pomoci cookies personalizovat a server mu pak dava takovou skupinu,
aniz by musel ty to informace vyhledavat nebo filtrovat. Je to lepsi
nez personalni ucet - neobtezuje to logovanim - navic ty informace jsou
stejne pristupne vsem - nemylim-li se ?

|                             petrsi at jcu.cz                              |