Prosim doporucte router s NAT a dialup

Martin Mares mj at albireo.ucw.cz
Thu Jul 16 19:04:45 CEST 1998

> Co se tyce moznosti, tak cisco vyhrava. Ruzne sitove protokoly,
> routovaci protokoly, sifrovane tunely, RADIUS, TACACS+. Je toho
> hromada, co ma cisco a linux router ne.

   Sitove protokoly: Linux podporuje jak IP, tak IPX a to v naproste
vetsine pripadu staci.

   Routovaci protokoly: gated podporuje vsechny pouzivane protokoly,
ve vyvoji je nekolik dalsich routovacich daemonu.

   Sifrovane tunely: Jiz davno v Linux k dispozici.

   RADIUS: K dispozici jako modul pro PAM.

   Atd.

				Have a nice fortnight
--