Cookies - bylo cas...

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Jul 16 20:40:16 CEST 1998

On Thu, 16 Jul 1998, Vladislav Cerny wrote:

> Vzdyt se vzdy muzete rozhodnout pres ten most nejit.
> Je-li ten most opravdu Spravcovo, je snad jeho nezadatelnym
> pravem rozhodnout si, za jakych podminek a koho pres nej
> pusti.

To jo. Ale nikdo mi nemuze vycitatat, co si o nem myslim.
A i rikam, pokud si moc nevymyslim.  :-)
(Treba ze ten prechod neni vlastne volny. Ze neni pro kazdeho.)

Zdravi
        B.Ch.
Ono je to ve skutecnosti jeste slozitejsi a kdybychom chteli byt presni,
museli bychom jit do detailu a zkoumat, zda si spravce postavil most ze
sveho nebo na nej dostal grant, a jestli na nej nahodou nebere dotace,
aby pres nej poustel i chude a potrebne.   :-)
To ma urcite vliv na to, jak si muze sam na chodce "vymyysslet".