Prosim doporucte router s NAT a dialup

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Fri Jul 17 10:36:54 CEST 1998

bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz (Bohumil Chalupa) writes:

> Jestli to nebude tim, ze na jedno Cisco bude existovat tak radove tisic PC.
> :-)
>       Zdravi
>                   BoChal.

Spatne jsem se vyjadril. Mam nekolik cisco routeru a linux routeru, a
pokazilo se mi jedno PC celkem zahadnym zpusobem, proste jednou denne
totalne zatuhlo. To je snad ta nejhorsi chyba co se muze stat. Kdyz se
neco pokazi, tak to jde poznat, ale u tohoto nevite, jestli je chyba v
hardware nebo v software (Linux). BTW: Bylo to celkem kvalitni PC:
Deska DTK, sitovky SMC EtherPower.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic