cas...

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Fri Jul 17 13:07:03 CEST 1998

Tak s pobavenim sleduji diskuzi o Cookies
a uz doslo i na IDOS.
K tomu Vam mohu sdelit presne a pravdive informace
(na rozdil od zde prezentovanych):

1. IDOS pouziva Cookies, nikoli vsak k personalizaci
2. Cookies nemaji nic spolecmeho s touhou provozovatele
vedet,
jaka spojeni si vyhledavate.
3. Budte si jist, ze IDOS si LOGuje kdo a jake spojeni
vyhledava
(ale ne pomoci Cookies)
4. Proc by provozovatel IDOSu nemel vedet, jaka spojeni si
vyhledavate?

S pozdravem

Vladislav Cerny, CD s.o., DATIS o.z., Plzen, Czech Republic
e-Mail: black at datis.cdrail.cz

> 	Cookies jsou skutecne nebezpecne - je totiz mozne je
pouzit
> k personalizaci WWW i v mistech, kde vubec zadna
personalizace neni
> potrebna. Proc ma vubec provozovatel IDOSu vedet, jaka
vlakova spojeni
> si vyhledavam? Proc maji na serveru iDNES vedet, ktere
clanky ctu?

http://www.fi.muni.cz/~kas/