cas...

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Fri Jul 17 15:46:18 CEST 1998

On Fri, 17 Jul 1998, Antonmn Foller wrote:

>     Jakakoliv personalizace. Na www.micosoft.com ji najdete mraky.
>
>     Nebo http://www.akcie.cz/s/fav/favlist.asp, http://muj.atlas.cz.

Nastesti to je spatny priklad. Vyvoj akcii jsem se dozvedel a k seznamu
v atlasu jsem se take dostal. S MS je to, jako vzdy, horsi. Ten me chce
nekompromisne oznackovat, ackoli je to, jako v pripade tech akcii a
altasu, pro mne zbytecne jako ostatne cela personalizace.

Ve vyse uvedenem smyslu povazuji akcie.cz a atlas.cz, na rozdil od
microsoft.com, za korektni.

>     Vyber kodove stranky pres cookies je take _mnohem_ praktictejsi nez mit
> na jednu stranku sest URL.

No to snad ne !!!! Po stromech snad uz nejakou dobu nelezeme a drbat se
pravou rukou za levym uchem taky snad nemusime.

Jarda Klaus