cas... a nesmyslne povery o cookies....

Altair altair at asp.cz
Fri Jul 17 16:08:21 CEST 1998

Pavel Korensky <pavelk at dator3.anet.cz> wrote

>Susenky umoznuji serveru zjistit mnoho veci, napriklad to, ktere stranky na
>serveru jsem navstivil, jake akce jsem provedl a podobne. To by nebylo
>jeste tak nejhorsi, ale susenky skryvaji podstatne vetsi nebezpeci o kterem
>se tak casto nemluvi. Totiz to, ze pomoci susenkoveho souboru se da
>stopovat (eventuelne by se dal, pri totalnim nasazeni susenek na vsechny
>WWW servery) pohyb cloveka v Internetu.

Pokud se nemylim, server muze pristupovat jenom ke SVYM cookies, nikoliv k
cizim!

> Pokud dostane cookies soubor do
>ruky nekdo, at uz primo z pocitace nebo mozna i na dalku (kdo vi, co

Ano. Takze taky zakazme pouzivani historie, protoze ta toho povi mnohem vic,
kdyz si ji nekdo z vaseho disku stahne. A obecne, pokud opoustite pocitac,
pro jistotu smazte nebo nejlepe zformatujte cely disk, protoze jeho obsah na
vas prozradi vic, nez cookies, kdyz si ho nekdo stahne.

Myslim, ze pro vas stav maji lekari pomerne presne pojmenovani. Tusim ze se
tomu rika "paranoia".

-- Altair