Prosim doporucte router s NAT a dialup

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Fri Jul 17 16:41:19 CEST 1998

>    Cisco je na spici vyvoje, ale prijde mi, ze v posledni dobe diky teto snaze
> releasuje software, ktery neni prilis stabilni.
>
>    Na druhou stranu to samozrejme neznamena, ze bych jako paterni router
> metropolitni site instaloval Linux :-) ... ale u siti mensich je Linux v dnesni

Metropolitni sit brnenskych vysokych skol je postavena na PC routerech
s BSD/OS coz je jedna z vetvi BSD Unixu a po dlouholetych zkusenostech
lze rict, ze s routery zalozenymi na PC jsou zde lepsi zkusenosti
se stabilitou a spolehlivosti nez s komercnimi routery.

Pochopitelne PC routery se nehodi uplne na vse ale stredne velka
mestka pocitacova sit (cca desitky budov), s celkem slusnym provozem
se na nich postavit da.

Pokud se David zminil o problemech s OSPF, tak ty maji zejmena
komercni routery, gated je podle mne stabilnejsi a nemusi se kazdy
mesic delat "upgrade" routeru - jak s tim mame zkusenosti
z provozu komercnich routeru.

					S pozdravem

						J. Novotny