cas... a nesmyslne povery o cookies....

Petr Novotny Petr.Novotny at antek.cz
Fri Jul 17 18:39:24 CEST 1998

> Sorry, jista neznalost u vas asi je: NEDA se ziskat soubor s
> cookies. Jen ta cast, kterou dotycny server poslal. Takze k susenkam
> atlasu ma pristup jen atlas, k susenkam serveru xy ma pristup (via
> net) zase jen server xy.

Jo; jenze uz to zacina vypadat tak, ze na spouste serveru v .cz jsou
linky na veci z toplist.cz, navrcholu.cz atd. Potencialne je tedy
mozne, aby tyto servery (pres tyto susenky) sledovaly pohyb v ceskem
netu. [Hlidani cookies jsem si vypnul uz davno - smiril jsem se s tim
stejne jako se zpravodajstvim TV NOVA. Ale dobre si pamatuju, ze v
dobe, kdy jsem to jeste hlidal, mi AltaVista davala susenky od
doubleclick.net a nejake dalsi sajty se s nima snazily pracovat.]

No cookies mi vadi neco jineho - MSIE3.02 mi je nemaze, i kdyz uz
davno vyprsely. (A stejne tak je liny mazat cache.) Ale to je opravdu
o necem jinem...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny at antek.cz